T Á J É K O Z T A T Á S
A veszélyhelyzet alatti engedélykötelezettségről, valamint az ellenőrzött bejelentésről szóló 191/202. (V.8.) Korm. rendelet alapján a jegyző hatáskörébe tartozó engedélyköteles eljárások:
működési engedély, telepengedély, szállások engedélyezése
- május 18. napjától a veszélyhelyzet megszűnéséig ún.
ellenőrzött bejelentéses eljárássá
alakultak át. A hivatkozott rendelet értelmében az engedélyköteles tevékenységek engedélyezési eljárás lefolytatása nélkül, a rendelet szerinti ellenőrzött bejelentéstől számított nyolc napon belül közölt értesítés közlését követően végezhetőek az engedélyre egyébiránt jogszabályban meghatározott hatályossági időtartam alatt.
Az ellenőrzött bejelentést a rendelet szerint egy kizárólag erre a célra szolgáló email-címet kell biztosítani, mely a beérkező bejelentésről automatikus elektronikus visszaigazolást küld. Tájékoztatom a Töltéstava és Győrság községek illetékességi területén ellenőrzött bejelentéssel élni kívánó ügyfeleket, hogy ellenőrzött bejelentésüket az alábbi email címen tehetik meg:
vanyus.gabor@toltestava.hu
dr. Vanyus Gábor jegyző