Tájékoztatás ellenőrzött bejelentésről


T Á J É K O Z T A T Á S

 

A veszélyhelyzet alatti engedélykötelezettségről, valamint az ellenőrzött bejelentésről szóló 191/202. (V.8.) Korm. rendelet alapján a jegyző hatáskörébe tartozó engedélyköteles eljárások:

működési engedély, telepengedély, szállások engedélyezése

  1. május 18. napjától a veszélyhelyzet megszűnéséig ún.

ellenőrzött bejelentéses eljárás

alakultak át. A hivatkozott rendelet értelmében az engedélyköteles tevékenységek engedélyezési eljárás lefolytatása nélkül, a rendelet szerinti ellenőrzött bejelentéstől számított nyolc napon belül közölt értesítés közlését követően végezhetőek az engedélyre egyébiránt jogszabályban meghatározott hatályossági időtartam alatt.

Az ellenőrzött bejelentést a rendelet szerint egy kizárólag erre a célra szolgáló email-címet kell biztosítani, mely a beérkező bejelentésről automatikus elektronikus visszaigazolást küld. Tájékoztatom a Töltéstava és Győrság községek illetékességi területén ellenőrzött bejelentéssel élni kívánó ügyfeleket, hogy ellenőrzött bejelentésüket az alábbi email címen tehetik meg:

vanyus.gabor@toltestava.hu

dr. Vanyus Gábor jegyző

 

Letöltés (PDF, 392KB)

Megosztás:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •